Przenoszenie numeru w 24h ? Fikcja, niekompetencja, bałagan!!

Zachciało mi się Złotego numeru ładny był … i startery w Heyah “z brylantowymi numerami” tańsze niż w Play, no to chyba nie ma problemu. Kupimy i przeniesiemy…. o ja durny uwierzyłem. Po zakupie startera dokonałem rejestracji mailowo karty rejestracyjnej Heyah. O dziwo obyło się bez większych problemów i po około 5 dniach sprawa załatwiona, rejestracja potwierdzona telefonicznie. W tym czasie pojechałem na urlop i wypoczęty zrelaksowany …. wdepnąłem z MNP.

Dzień 0 18.08.2009 godz 10:36 PlayZone Złote Tarasy, Warszawa, złożony wniosek o przeniesienie numeru, wypełnione kwity złożone 5 podpisów x 3 kopie razem kilkanaście stron papieru !!! po 10 minutach przyszedł SMS o jak miłej treści:
“Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru. Twoje dokumenty zostały juz przekazane. O decyzji twojego operatora poinformujemy Cię za pomocą SMS.”

19h karta Heyah przestaje się logować. SMS z Play nie dostałem, na stronie Play
“Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru do PLAY. Wniosek został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie przekazaliśmy już do dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.. Po otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o tym za pomocą SMS.

22h telefon do Play z reklamacja na opieszałość, sprawdzimy, oddzwonimy na numer kontaktowy, nie mamy zgody na przeniesienie … nikt nie dzwoni, na stronie http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn= dalej widnieje jako numer Heyah.

34h Telefon do Heyah ….
Konsultantka- tak dziś o północy przeniesiemy numer,
Klient - Ale państwo nie mają co przenosić numeru, na dodatek u Was nie działa od 12h jakim prawem wyłączono numer ? Nie daliście zgody Play na przejęcie numeru. !!
Konsultantka - tak po północy będzie pan miał nasz numer na swojej karcie….
Klienet - Ciekawe skąd ja wezmę te kartę skoro nie daliscie zgody na uwolnienie numeru
Konsultantka - My ? ależ oczywiście ,że ja wydaliśmy.

44h
od złożenia wniosku …. według strony http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn numer dalej w Heyah, na stronie Play dalej krok 2 “Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru do PLAY. Wniosek został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie przekazaliśmy już do dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.. Po otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o tym za pomocą SMS.” Robimy dym w Heyah…..

45h od złożenia wniosku. Telefon do Heyah…. “zgoda na przeniesienie numeru została wydana przez PTC w dniu 18.08.2009″. No to robimy dym w Play…. przypominam numer nie działa od 24h. Po dymie .. zrobionym w Play okazuje się niespodzianie iż jednak Play MA ZGODĘ OD 18.08 !!! Dzwoniąc 19.08 z reklamacja tej zgody wedle konsultanta NIE BYŁO, więc nie było możliwości udać się po kartę SIM w tym wypadku Play Fresh do salonu. Składając reklamacje rano 19.08, numer kontaktowy podałem…. OCZYWIŚCIE jednak nikt z Play przez całe 24h od złożenia reklamacji nie zadzwonił bo i po co. Musiałem ja się dzisiaj upomnieć. Informacja na teraz … po 10:00 mam się udać do salonu Play po kartę SIM.

Na dziś Play zawalił temat jeśli czekacie na SMS lub na zmianę statusu na stronie …. to możecie czekać …. do usranej śmierci…. na stronie Play dalej Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru do PLAY. Wniosek został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie przekazaliśmy już do dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.. Po otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o tym za pomocą SMS.

SMS to już raczej nie dostane nigdy, a na stronie …. cóż może do świąt status się zmieni.


You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

AddThis Social Bookmark Button

Napisz komentarz